pühapäev, 3. jaanuar 2016

Muusikaelamus vol 35 Tailelt, Kaimolt ja Lyanalt 5. klassist.

Konguta kooli 5.klassi õpilastele meeldib Getter Jaani ja muusikalistest elamustest Getteri muusikaga nad pajatavadki.

Ma käisin laulustuudio kontserdil. See oli 1. novembril Konguta rahvamajas. Lisaks meie lastele, kes stuudios laulsid, oli külla tulnud üllatuslaulja Getter Jaani! Mulle meeldis see, et kohal oli ka televisioon, kes salvestas saadet, mis on teleris aastavahetusel.
Selles saatelõigus tegi Getter justkui proovi ja  kui ta hakkas laulma, siis ta laulis hoopis Jaan Pehki häälega. Jaan Pehk ise oli ka laval Kongutas. Kuna ma pole varem väga palju kontserditel käinud, siis oli see kõik väga tore.
Mul oli väga hea meel, et meile tuli külla selline tore laulja ja et ta viitsis tulla ja laulda meile. Nüüd jääb üle istuda aastalõpul televiisori taga ja vaadata, kuidas saade välja tuli ja kas Getter tegelikult ka Jaan Pehki häälega laulab.
Taile

 Mina käisin Getter Jaani kontserdil suvel. Getter Jaani tuli laulma Elvasse  selle pärast, et FC Elval oli sünnipäev ja FC elva sai 15 aastaseks. Mulle väga meeldis kuulata Getter Jaanit. Ma olen küll palju kordida teda näinud, aga mulle ikka meeldib teda kuulata ja vaatamas käia. Olin Getter Jaani tulemise pärast väga ärevil, sest ma polnud teda kaua aega näinud. Getteril oli Elvas kaasas ka üks päris uus laul ja mulle meeldivad üldse kõik Getter Jaani laulud väga.
Kaimo

Minu muusikaline elamus oli siis kui oli FC Elva jalgpalliklubi juubel. Seal oli väga palju rahvast. Esialgu laulsid seal noorte bändid ja  nad laulsid Eesti kuulsate inimeste laule näiteks: Karl Eerik Taukar jne. Mulle meeldis see, et nad olid lahedad esinejad. Mulle meeldis eriti Getter Jaani, sest ta laulis vanu laule ja soovilaule. Tal olid toredad tantsutüdrukud, kes tantsisid taga ehk tagatantsijad. Mulle tekitas esinemine selliseid tundeid nagu ma tahaks kohe temaga koos laulma minna või talle kalli teha.
 Lyana