esmaspäev, 18. mai 2020

KOOLIAASTA LÕPETAMISEKS ÕPIME SELGEKS 2 LAULU, ET ÜHISELT LAULDA JA KOOLIAASTA RÕÕMSALT ÄRA SAATA.

ÕPI SÕNAD PÄHE JA LAULA KAASA. 
MÕTLE JUURDE LIIGUTUSI.

KOOLITÖÖ LÕPEB

SÕNAD:
1. Koolitöö lõpeb, meid miski ei paina.
Möödas on mured ja argine hool.
Koeraga väljas võid möllata aina, 
õpikud nurka jää hüvasti kool.

Refrään: On suvi (on jälle suvi), pikk ja vaimustav suvi (on jälle suvi), soe ja lõputu suvi, nüüd see lõpuks algab taas.
On suvi (on jälle suvi), pikk ja vaimustav suvi (on jälle suvi), soe ja lõputu suvi, nüüd see lõpuks algab taas. Kutsub mets ja laas.

2. Kitsaks on jäänud see hall koolituba,
matat ei taha ja koduseid töid!
Rannad on soojad, meid ootavad juba,
me naudime päikest ja kuuvalgeid öid.

Refrään: On suvi ......


TUHAT TÄNU

Ma tuhat korda tänan sind,
et ootasid mu ära vend,
nüüd edasi peab minema
ja süda olgu mureta!

Üks roheline põrnikas
mind nõndaviisi tervitas,
tema ronis sinu rännukotile,
sealt vaatas mulle järele.

Ma tuhat korda tänan sind…

Üks hõbedane sipelgas
sind jõudumööda tervitas,
tema ronis minu rännukotile,
sealt vaatas sulle järele.

Ma tuhat korda tänan sind…

Üks väike kuldne liblikas
sind nõndaviisi tervitas,
et maandus minu rännukotile,
sealt lendas sulle järele.

Ma tuhat korda tänan sind…