kolmapäev, 13. detsember 2017

Trad. Attacki koolikontsert Viljandis Pärimusmuusika Aidas

4.-6. klass õpilaste mõtteid kontserdist:

 Mihkel Vaard, 6. klass

11.detsembril külastasin Viljandis Pärimusmuusika aidas Eriprojekt Trad.Attack! maratonpäeva, kus esines ansambel Trad.Attack!. Esitati folkmuusikat nii laulude kui instrumentaalmuusikana. Ainuke laulu nimi, mis meelde tuli on “Sõit”. Esines bänd, kes tähistas 4. tegevusaastat. Solistideks olid Sandra ja Jalmar Vabarna ning Tõnu Tubli. Nägin parmupilli, kitarri, torupilli, trumme ja vilepilli. Nad on käinud esinemas juba üle 30-s riigis ja ansamblil on plaanis igas riigis esineda. Kontsert oli erinev selle poolest, et nad mängisid folkmuusikat rohkem roki moodi. Meeldisid kõik laulud. Tavaliselt ma ei kuula sellist sorti muusikat, vaid elektro muusikat. Laulud olid üllatavalt head. Laulud olid võetud ERR vanade laulude osast. Kontsert oli hea, ei tahtnud midagi juurde ega midagi vähem.

Karolin Ilp, 4. klass

Kontserdi tegi huvitavaks see, et tuled vilkusid muusikarütmi järgi.

Emili Külaots, 4. klass

Minu arust tegi selle kontserdi huvitavaks väga lahe valgussõu. Ansambliliikmed ja lood olid minule tuttavad. Olen ka varem käinud Trad. Attacki kontserdil. Sellist muusikat kuulan päris tihiti. Nad kasutavad oma lugudes vanu arhiivisalvestisi. Mina oleksin tahtnud rohkem nende pillidest teada saada ja kontsert oleks võinud kauem kesta.

Sten Kall, 4. klass

Saalis oli palju koolilapsi, meie istusime rõdul. Ma nautisin energiat, mis lauludega kaasa tuli. Kontserdi tegid huvitavaks jutud, mida ansambliliikmed rääkisid. Sain teada, et Trad. Attack sai 4- aastaseks. Kooliga oli tore kontserdil käia. Trad. Attack on nüüd minu üks lemmikumaid.

Mairo-Johannes Toom, 4. klass

Eriliseks tegi kontserdi see, et ma arvasin, et pärimusmuusika on rahulik, aga oli hoopis tempokas. Liisusalmid olid ka toredad.

Marleen Kallas, 5. klass

Jalmar Vabarna mängis kitarri, Sandra Vabarna mängis mitut pilli (parmupilli, torupilli jne.), Tõnu Tubli mängis trumme. Mulle meeldis kontserdi juures kõige rohkem see, et laulud olid kokku pandud vanadest lauludest ja nendele oli juurde lisatud uus ja huvitav viis.

Anette Saadjärv, 6. klass

Sandra Vabarna mängib erinevaid rahvapille ja talle meeldib, et ta saab tuua erisust nende ansamblile.
Eriliseks tegi kontserdi tulede mäng ja rahvapillid. Mulle meeldisid rohkem aeglased lood, sest siis oli rohkem kuulda toru- ja parmupilli. See muusikastiil mida nad seal mängisid mulle eriti ei meeldinud. Polnud erilisi sõnu, peamiselt oli vaid muusika, aga minu meelest teevadki sõnad just loo originaalseks ja mõnusamaks.

Liis Liivsoo, 6. klass

Mulle meeldis see, et nende muusika oli hoogne ja natukene rokilik. Kontserdi tegi huitavaks see, et nad rääkisid naljakaid juhtumisi ja seda, kuidas eri maades suhtuti nende muusikasse.