pühapäev, 8. oktoober 2017

Kontserdikülastus

Mairo-Johannes jagas oma muljeid kontserdist.



Ma külastasin Etno ringreisi kontserti, mis toimus Konguta rahvamajas teisipäeval 3.10 kell 18.00. Eesti Etno ringreis on jätkuprojekt suvisele Etno laagrile.
Kontserdil esitati erinevate maade pärimusmuusikat. Kontserdil esines ansambel, mis koosnes seitsmest artistist. Muusikud olid pärit Austraaliast, Belgiast, Saksamaalt ja Eestist ning mängiti viiulit, kitarri, kontrabassi, lõõtspilli ja flööti. Ühes loos kasutati ka parmupilli.
Kontserdi tegi huvitavaks see, et nad esinesid põrandal mitte laval. Artistid ütlesid, kust lugu pärit on ja nad ei öelnud loo pealkirja. Lisaks pillimängule ka lauldi erinevates keeltes, mis oli minu meelest huvitav. Mulle meeldisid kiired ja rõõmsad lood ning meeldis, et õpetati publikule laule.
Varasemalt olen ma käinud Estonian Voices ja Curly Strings kontsertidel. Eesti Etno ja Curly Strings teevad samalaadset muusikat, mis mulle meeldis. Mulle meeldib veel kuulata pop muusikat.
Üldiselt mulle kontsert meeldis, esinejad olid publikuga lahked. Tutvustasid lugusid ja nende päritolu. Oleksin soovinud kuulda rohkem infot pillide kohta.


Mairo-Johannes Toom 4. klass