pühapäev, 3. jaanuar 2016

Muusikaelamus vol 36.

Konguta Kooli Playback on üritus, mis sai alguse meie õpilasomavalitsuse soovist tegeleda narkomaania ennetusega. Tookord(16 aastat tagasi) arvasid õpilased, et palju ägedam ja lahedam on kuulata muusikat, vaadata ja jäljendada staaride esinemist ja tunda sellest tegemisest lõbu. Seekordne Playback oli juba 16-s. Eks ole ju Playback samuti omamoodi muusikaüritus, mis võib pakkuda ilusaid elamusi. Kirjutavad 5.klassi õpilased:
Otto Jaasi- Tamm: Eile(09.12.2015) toimus Playback 2015. Sellel üritusel võitlesime me muusika ja tantsuga narkomaania vastu.  Playback toimus Konguta rahvamajas. Mulle meeldis Playback väga, kuna olid mõned päris lahedad esitused. Minus tekitas Playback päris lõbusa tunde ja ka natuke kurbust tekitas see, kuna ei kuulutatud välja võitjat. Aga muusikat kuulata ja ise teha- seda saab sellel üritusel kindlasti.
Mikk Jaasi- Tamm lisab: Mulle väga meeldis,  sest ma sain ise esineda.  See tekitas palju positiivseid emotsioone. Kõik kooli lapsed esinesid.
Rihard Kull: Mulle tekitas see igasuguseid emotsioone. Mõned laulud meeldisid mulle ja rahustasid mind.
Anee Lisett Sinikalda ja Hanna- Loore Mägi : Meile meeldis see Playback väga, sest me esinesime ise ja kõik teised meie klassikaaslased said ka esineda. See oli suur rõõm- olla laval.
Kristo Oijala: Tundus, et kõik esinejad olid nagu päris lauljad. Eriti meeldis mulle 6. klassi lugu „Dschinghis Khan“
Elis Härmson: Minu muusikaline elamus oli kindlasti Playback. Ma kuulasin ja vaatasin erinevaid esitusi, mida tegid õpilased ja õpetajad. Minus tekitas see rõõmu ja elevust.
Mairo Mets: Mulle meeldis see, et kõik olid vaeva näinud laulude ja tantsude õppimisega. Mulle  meeldisid eriti 4. klass ja 1.klass, sest tantsuliigutused olid rasked, aga nad said hästi hakkama ja neil olid laulusõnad peas. Emotsioonid olid laes, sest  kõik jäljendasid staare väga hästi ja tublisid oli palju
Rico- Renar Reenumägi: Playback oli väga lahe, me kuulasime, kuidas kõik klassid esinesid.  Tekitas rõõmsaid emotsioone. 
Leene Pärtel: Mulle meeldis see, et ma sain ka ise esineda ja mulle meeldis ka teisi õpilasi vaadata, sest mulle meeldib esineda ja see oli lõbus ja tore üritus, hea muusikavalik. Minu tekitas see rõõmu ja  üllatust.
Mihkel LehemetsKuulsin Playbackil sellist laulu, „Bruno Mars Funk It up“, mida esitas 3klass. Nad olid päris lahedad. Mulle väga meeldis seda laulu kuulata, kuna see oli hästi näideldud ja tantsuline. See, et heli oli väga vali,  tekitas mulle laheda tunde ja tuli tahtmine ise ka tantsida.